elzh-CNenfrdeites
Τρίτη, 27 Ιουνίου 2017
Auto 13 Φεβρουαρίου 2017

Οδηγούμε το νέο Nissan Micra στην Κροατία

Βαθμολογήστε
(0 ψήφοι)

Ενα μεγάλο μέρος του ελληνικού κοινού αδημονεί για το λανσάρισμά του και στη χώρα μας για να

το γνωρίσει από κοντά, μιας και στην ελληνική έκθεση αυτοκινήτου «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2016» δεν πρόλαβε να το χαρεί όσο θα ήθελε. Mε την υπόσχεση ότι θα φτάσει στην ελληνική αγορά σε προσιτή τιμή, αφήνει πολλά χαρούμενα πρόσωπα να περιμένουν τον Απρίλιο, λίγο μετά το Πάσχα.

Η 5η γενιά του Nissan Micra είναι γεγονός και η «Καθημερινή» βρέθηκε στην Κροατία και συγκεκριμένα στο Ντουμπρόβνικ για να οδηγήσει το ολοκαίνουργιο ιαπωνικό μοντέλο. Στη διάθεσή μας είχαμε το βενζινοκίνητο 900 κ.εκ. και το diesel με τον γνώριμο 1,5 λτ. του ομίλου. Εξωτερικά, η σχεδίαση του νέου Micra είναι αρκετά προχωρημένη, χωρίς να ξεφεύγει από τα υπόλοιπα «αδέρφια» του. Οι σπορ γραμμές και το επιθετικό look είναι απολύτως εμφανή. Οι ειδικοί της Nissan ήθελαν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο που θα ξεχωρίσει, ενώ ο στόχος είναι να αγγίξουν την κορυφή στην κατηγορία του.

Στο εσωτερικό υπάρχουν υψηλής ποιότητας υλικά και η συναρμογή είναι προσεγμένη, ενώ δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε την κορυφαία ποιότητα ήχου που μπορεί να προσφέρει το ηχοσύστημα του νέου Micra. Τα «έξυπνα» ηχεία BOSE που βρίσκονται στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων εκτοξεύουν την απόλαυση σε υψηλότερα επίπεδα. Ο χώρος είναι επαρκέστατος για ένα αυτοκίνητο μόλις 3,99 μέτρα μήκους, ενώ το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 300 λίτρα. Δεν θα ήταν υπερβολή λοιπόν να γράψουμε ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως αυτοκίνητο πόλης, αλλά και ως οικογενειακό.

Στον δρόμο καταλαβαίνεις αμέσως ότι έχεις να κάνεις με ένα αυτοκίνητο που... πατάει καλά στην άσφαλτο. Η εξαιρετική πληροφόρηση από το τιμόνι είναι για... σεμινάρια, ενώ ο θόρυβος είναι άφαντος κατά τις μικρές αποδράσεις που κάναμε στους δρόμους της Κροατίας. Υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας (ESP), του συστήματος περιορισμού υποστροφής (Intelligent Trace Control) και του περιορισμού κινήσεων του αμαξώματος κατά τον διαμήκη άξονα (Intelligent Ride Control). Στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, ενώ σε ακριβότερες εξοπλιστικές εκδόσεις υπάρχουν τα συστήματα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, η αναγνώριση πεζών, η προειδοποίηση εμποδίου στο τυφλό σημείο και η ενημέρωση του οδηγού για τα σήματα κυκλοφορίας. Επίσης, προσφέρεται και το σύστημα Around View Monitor, το οποίο παρέχει μια περιφερειακή εικονική κάλυψη γύρω από το αυτοκίνητο χάρη στις κάμερες.

Οι 90 ίπποι, για τον 0,9 λίτρων βενζίνης και 1,5 λίτρων diesel, δεν «πεινάνε» σχεδόν καθόλου, μιας και η κατανάλωση στην πρώτη περίπτωση κυμάνθηκε στα 6 λίτρα και στη δεύτερη στα 5 λίτρα. Στην Ελλάδα θα εισαχθεί και η έκδοση βενζίνης 1.0 λίτρου με 73 ίππους, που θα είναι και η πιο προσιτή, ενώ σύντομα θα υπάρξει και η έκδοση 1.2 με 120 ίππους όπως και ηλεκτρική.

Το νέο SUV Peugeot 3008 θα πρωταγωνιστήσει το 2017

Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε η χρονιά για την Peugeot, που από τις πρώτες κιόλας ημέρες του νέου έτους φάνηκε ότι θα κερδίσει το ενδιαφέρον των πελατών. Η Peugeot ξεκινάει εντυπωσιακά το 2017, με μερίδιο αγοράς που άγγιξε το 7,6% για τον πρώτο μήνα της χρονιάς στα επιβατικά αυτοκίνητα και κατετάγη στην τρίτη θέση των πωλήσεων, σημειώνοντας μια δυναμική αρχή.

Με πρωτεργάτη των πωλήσεων το Peugeot 208 –τρίτο σε πωλήσεις τον Ιανουάριο ανεξαρτήτως κατηγορίας– και με το SUV Peugeot 2008 να ακολουθεί όντας πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του, γίνεται ξεκάθαρο ότι η μάρκα θα αποτελέσει βασικό πρωταγωνιστή για τη χρονιά που μόλις ξεκίνησε.

Επίσης, δυνατό χαρτί για τη γαλλική φίρμα αποτελεί το νέο SUV Peugeot 3008, για το οποίο παρόλο που λανσαρίστηκε τέλος Νοεμβρίου έχουν ήδη κατατεθεί αρκετές παραγγελίες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο όχημα ελεύθερου χρόνου έχει όλα τα φόντα να πρωταγωνιστήσει φέτος με «όπλα» του το ανατρεπτικό design, το νέας γενιάς i-Cockpit, τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας/άνεσης και τους διακεκριμένους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.

Η καλή πορεία της εταιρείας το 2017 οφείλεται και για τις «βάσεις» της που έθεσε το 2016, μιας και στην ελληνική αγορά σημείωσε 6.055 ταξινομήσεις επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων και το μερίδιο αγοράς ήταν 7,2%. Η αύξηση πωλήσεων ήταν 11,5% σε σχέση με το 2015.

Αντίστοιχα, η συνολική αγορά επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα παρουσίασε επίσης αύξηση της τάξεως του 3,8% με 84.518 ταξινομήσεις έναντι 81.457 την προηγούμενη χρονιά.

Διαβάστηκε 105 φορές

Προσθήκη σχολίου

Το Coupaki.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σχετικα Με Εμας

Coupaki.gr

Οδηγός Πόλης

Tel: 6942569789

info@coupaki.gr

Connect With Us

News Letter

Νεες Αφιξεις

Πιο Δημοφιλη