Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020
Τοπικά 04 Ιουνίου 2020

Δ.Ο.Υ Χανίων: Πώς λειτουργεί μετά την 1η Ιουνίου

Βαθμολογήστε
(0 ψήφοι)

Σύμφωνα με τις Οδηγίες και τις Διαταγές της Διοίκησης της Α.Α.Δ.Ε., από 1/6/2020 η λειτουργία της Δ.Ο.Υ. Χανίων, όσον αφορά τις συναλλαγές της με το κοινό, γίνεται ως εξής:

Κατ’ αρχάς, η ελεύθερη είσοδος στα Τμήματα και τα Γραφεία της Δ.Ο.Υ. δεν επιτρέπεται.

Η είσοδος επιτρέπεται μόνο κατόπιν προσυνεννόησης, (ραντεβού).

Η προσυνεννόηση, (ραντεβού), ή τα αιτήματα των συναλλασσομένων θα υποβάλλονται, μόνο μέσω email ή μέσω fax ή μέσω τηλεφώνου.

Τα email επικοινωνίας είναι:

doy.chanion@aade.gr ..και syzefxis@2175.syzefxis.gov.gr

  • Το FAX είναι: 28213 44704
  • Τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι:

ΤΜΗΜΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 28213 44705 ή 706 ή 750 ή 751

ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ 28213 44735 ή 736 ή 709

  • ΚΦΑΣ 28213 45123 ή 28213 44746

ΤΜΗΜΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ 28213 45160 έως 169

ΤΜΗΜΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ 28213 45131 ή 140

  • ΕΝΦΙΑ 28213 45133
  • Ε9 28213 45135
  • ΚΕΦΑΛΑΙΟ 28213 44760 ή 762 ή 763
  • ΦΠΑ 28213 45111 ή 112
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 28213 45117

ΕΣΟΔΑ 28213 44730 ή 731 ή 771 ή 781 ή 708

  • ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΕΣ 28213 44793 ή 794

ΜΗΤΡΩΟ 28213 45155 έως 159

ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 28213 45110 ή 125

ΤΑΜΕΙΟ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ 28213 44785 ή 786

Επίσης όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοινωση: "Ενημερώνουμε ότι στις περιπτώσεις κατά τις οποίες πληρωμές φορολογουμένων δεν έχουν ενημερωθεί στο σύστημα TAXIS και επιθυμούν την άμεση ενημέρωση τους, π.χ. για έκδοση αποδεικτικού φορολογικής ενημερότητας (ΑΦΕ) μέσω TAXIS, μπορούν να κάνουν τα παρακάτω:

1) Κλήση στο Κ.Ε.Φ., (Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων)

Τηλ. 213 162 1000

2) Υποβολή ηλεκτρονικού ερωτήματος

  • Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας στον ιστοχώρο:

https://www.aade.gr/

μέσα από την επιλογή «Ο λογαριασμός μου  My TAXISnet  Ερωτήματα προς Α.Α.Δ.Ε.», διαλέγεται κατηγορία ερωτήματος και καταγράφεται αναλυτικά το πρόβλημα σας.

  • Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, μπορείτε να υποβάλετε, αντίστοιχα με παραπάνω, το ερώτημα σας μέσω της φόρμας υποβολής αιτήματος στον ιστοχώρο:

https://www1.gsis.gr/inquiry/newInquiry.htm

Για διευκόλυνση των φορολογουμένων, καλό θα είναι στα γραπτά αιτήματα να αποτυπώνονται οπωσδήποτε τα τηλέφωνα επικοινωνίας (σταθερό και κινητό) και να περιγράφεται αναλυτικά το αίτημα επισυνάπτοντας τα απαραίτητα έγγραφα-δικαιολογητικά.

Σε περίπτωση κατά την οποία κριθεί απαραίτητη η αυτοπρόσωπη παρουσία στην Δ.Ο.Υ., αυτή θα πραγματοποιείται μόνο με μάσκα χωρίς βαλβίδα την οποία θα φέρει ο πολίτης.

Σημειώνουμε ότι εάν ακολουθηθούν οι ανωτέρω οδηγίες η εξυπηρέτηση του κοινού θα πραγματοποιείται με τρόπο ασφαλή, γρήγορο και αποδοτικό.

Διαβεβαιώνουμε ότι το σύνολο του προσωπικού της Δ.Ο.Υ. προσπαθεί να απαντήσει σε όλα τα αιτήματα. Κυρίως φροντίζει, κατά προτεραιότητα, να ικανοποιήσει τον μεγάλο όγκο των επιστροφών φόρων, προκειμένου να ενισχυθεί η ρευστότητα όσων πλήττονται από την κρίση που προκάλεσε η εμφάνιση του νέου κορωνοϊού (covid 19).

Σας καλούμε, λοιπόν, να σεβαστείτε τις προσπάθειες όλων μας να εξυπηρετήσουμε, επιστρατεύοντας τον πολιτισμό και την αγωγή σας".

Διαβάστηκε 8 φορές

Σχετικα Με Εμας

Coupaki.gr

Οδηγός Πόλης

info(@)coupaki.gr

Connect With Us