Δ.Τ.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Specialists in IT coordination, IT Consultants, IT Managers and team members, Project Leaders, General Managers, IT Salespeople καθώς και σε όσους θέλουν να αποκτήσουν την πιστοποίηση ITIL Foundation 2011 Edition και επιθυμούν να προετοιμαστούν για την εξέταση. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με IT υπηρεσίες και ορολογία.
Ποιος είναι ο στόχος του σεμιναρίου;
Στόχος του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει στους συμμετέχοντες τις βασικές αρχές του IT Service Management όπως αυτές περιγράφονται στην έκδοση 2011 της IT Infrastructure Library (ITIL). Οι εκπαιδευόμενοι με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης μπορούν να πιστοποιηθούν συμμετέχοντας στις εξετάσεις ITIL που υλοποιούνται στο επίσημο εξεταστικό κέντρο της INFOLAB.
Κωδικός σεμιναρίου
9401
Διάρκεια
24 ώρες
Προϋποθέσεις συμμετοχής στο σεμινάριο
Participants should be familiar with IT services and terminology.
Εκπαιδευτικό υλικό
Παρέχεται στους συμμετέχοντες, για 3 μήνες, εφαρμογή λογισμικού, με quiz για την εμπέδωση του υλικού.
Για πληροφορίες και εγγραφές επικοινωνείστε με τον Βαγγελινό Ηρακλή στο 2310914191 ή με e-mail στο ivangelinos@infolab.gr
Θεματικές ενότητες
Introduction
Service Management as a practice
The Service Lifecycle
Service Strategy
Service Design
Service Transition
Service Operation
Continual Service Improvement
Technology and Architecture
Related Standards and Frameworks