Δευτέρα, 12 Μαΐου 2025

Μέλισσα Κίκιζας: Έμφαση στην εξωστρέφεια- Πώς έφτασε στη συνεργασία με τη Walmart

Βαθμολογήστε
(0 ψήφοι)

Αποτελώντας την νούμερο ένα μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα το 2022,  η Μέλισσα Κίκιζας θέτει σε στρατηγική προτεραιότητα την εξωστρέφεια, διατηρώντας ανοιχτό το «ραντάρ» της για ενίσχυση της δραστηριότητάς μέσω νέων…

Μέλισσα Κίκιζας: Έμφαση στην εξωστρέφεια- Πώς έφτασε στη συνεργασία με τη Walmart - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Διαβάστηκε 120 φορές

Σχετικα Με Εμας

Coupaki.gr

Οδηγός Πόλης

info(@)coupaki.gr

Connect With Us