Η Hyundai ανακοίνωσε νέα στοιχεία για το ανανεωμένο i20, όπως και πλήρη χαρακτηριστικά και για τους κινητήρες, αφού μέχρι πρότινος οι πληροφορίες ήταν ελάχιστες και δεν υπήρχε αναφορά για τον 1.2 MPi. Τελικά το πλήρως «φρεσκαρισμένο» δημοφιλές supermini θα περιλαμβάνει όλη τη γνωστή γκάμα των μηχανικών συνόλων. Να υπενθυμίσουμε ότι το i20 facelift θα βρίσκεται στην Ελλάδα προς τα τέλη του Σεπτεμβρίου.
Στη βάση τοποθετείται ξανά ο 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.2 MPi, ενώ από εκεί και μετά συναντάμε τον 3κύλινδρο turbo με 100 και 120 άλογα. Τα ισχυρότερα μοτέρ συνδυάζονται με ή χωρίς ήπιο υβριδικό σύστημα 48V Hybrid και με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων (iMT στο υβριδικό), ή το διπλού συμπλέκτη 7DCT. Πιο αναλυτικά οι κινητήρες έχουν ως εξής:
1.2 MPi
- Ισχύς: 84 PS/6.000 σ.α.λ.
- Ροπή: 118 Nm/4.200 σ.α.λ.
- Μετάδοση: 5MT
- 0-100 χλμ./ώρα: 13,1 δλ.
- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 173
- Μεικτή κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 5,2-5,6
- Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 117-127
1.0 T-GDi 100 PS
- Ισχύς: 100 PS/4.500-6.000
- Ροπή: 172 Nm/1.500-4.000
- Μετάδοση: 6MT/7DCT
- 0-100 χλμ./ώρα: 10,4/11,4 δλ.
- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 188/185
- Μεικτή κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 5,2-5,6/5,3-5,8
- Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): low 117-127 /120-131
1.0 T-GDi 100 PS 48V
- Ισχύς: 100 PS/4.500-6.000
- Ροπή: 172 Nm/1.500-4.000
- Μετάδοση: 6iMT/7DCT
- 0-100 χλμ./ώρα: 10,4/11,4 δλ.
- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 188/185
- Μεικτή κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 5,0-5,5/5,1-5,6
- Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): low 113-123/115-128
1.0 T-GDi 48V 120 PS
- Ισχύς: 120 PS/6.000
- Ροπή: 200 Nm/2.000-3.500
- Μετάδοση: 6iMT/7DCT
- 0-100 χλμ./ώρα: 10,1/10,3 δλ.
- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 190/190
- Μεικτή κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 5,1-5,5/5,1-5,5
- Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): low 115-124/116-125
Πιο δυναμικό σχεδιαστικά
Το ανανεωμένο Hyundai i20 απέκτησε ακόμα πιο σπορτίφ εικόνα εξωτερικά. Μπροστά γίνεται αμέσως εμφανές το νέο σχέδιο στον προφυλακτήρα, μαζί με τη μάσκα. Επανασχεδιασμένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας, ενώ προστέθηκαν νέες ζάντες 16 και 17 ιντσών. Το ανανεωμένο Hyundai i20 θα είναι διαθέσιμο σε οκτώ χρώματα και προαιρετική διχρωμία με μαύρη οροφή. Τα τρία νέα χρώματα είναι τα: Lucid Lime Metallic, Lumen Grey Pearl και Meta Blue Pearl. Την γκάμα θα πλαισιώνει και το πιο δυναμικό N Line με διαφορετικούς προφυλακτήρες, αεροδυναμικά βοηθήματα και 17άρες ζάντες.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές αφορούν κυρίως το διάκοσμο. Για παράδειγμα με το νέο «λεμονί» χρώμα ταιριάζουν αντίστοιχης απόχρωσης διακοσμητικά σε διάφορα σημεία (πόρτες, αεραγωγούς, κλιματισμό), όπως και ραφές στο τιμόνι, στο λεβιέ ταχυτήτων και στα καθίσματα. Επιπλέον οι απλές λάμπες στο εσωτερικό έχουν αντικατασταθεί με καλύτερης απόδοσης τεχνολογίας LED, συν τον κρυφό φωτισμό σε 64 αποχρώσεις. Οι άνετοι χώροι παρέμειναν ως είχαν, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (352 λίτρα).
Αναβαθμισμένη τεχνολογία
Στον στάνταρ εξοπλισμό i20 facelift ανήκουν οθόνη 4,2 ιντσών LCD στον πίνακα οργάνων, θύρα USB type-C, eCall δεύτερης γενιάς που βασίζεται στο δίκτυο 4G και ενημερώσεις χαρτών Over-the-Air (OTA). Πρόσθετα θα ενσωματώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και το infotainment 10,25 ιντσών με Apple CarPlay, Android Auto, ασύρματο φορτιστή και το πιο πρόσφατο σύστημα τηλεματικής Bluelink. Εκσυγχρονισμένο είναι και το Hyundai Smart Sense με το σύστημα αυτόνομης πέδησης που αναγνωρίζει και ποδηλάτες, ενώ συνδυάζεται με το σύστημα διατήρησης της λωρίδας. Προαιρετικά προσφέρονται τα συστήματα ανίχνευσης εμποδίων στο πίσω μέρος και στα πλαϊνά κατά την οπισθοπορεία, ανίχνευσης άλλων οχημάτων στις τυφλές γωνίες και το smart cruise control που χρησιμοποιεί την πλοήγηση για να προσαρμόζει την ταχύτητα του οχήματος για ασφαλέστερη οδήγηση.
The post Οι κινητήρες του ανανεωμένου Hyundai i20 appeared first on AutoGreekNews.