Κυριακή, 28 Απριλίου 2024
Ειδήσεις 27 Μαρτίου 2024

Η ΕΡΤ στη νέα εποχή – Νέο δελτίο ειδήσεων για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε Instagram και TikTok

Βαθμολογήστε
(0 ψήφοι)

ert

Τόσο για τον σχεδιασμό για τον στρατηγικό σχεδιασμό της ΕΡΤ αλλά και για τα μεγάλα τηλεοπτικά ραντεβού τα οποία έρχονται, έδωσαν τόσο ο πρόεδρος της ΕΡΤ όσο και η διευθύνουσα σύμβουλος. Ο πρόεδρος Κωνσταντίνος Ζούλας μίλησε για το στρατηγικό σχέδιο της ΕΡΤ να επενδύσει τόσο στο έμψυχο δυναμικό όσο και στα τεχνικά μέσα του νέου του ενημερωτικού καναλιού, το οποίο συμπλήρωσε φέτος δύο χρόνια λειτουργίας.

Στο πλαίσιο αυτό ανακοίνωσε και το νέο δελτίο ειδήσεων, το οποίο έρχεται και θα μεταδίδεται στις δύο μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, το Instagram και το TikTok. Ανακοίνωσε επίσημα και τη συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία Aegean, οι επιβάτες της οποίας θα μπορούν να βλέπουν εν πτήσει εκπομπές του ΕRTNews, ενώ θα μεταδίδονται και τρία δελτία ειδήσεων.

Αξίζει να σημειωθεί ό, τι ο πρόεδρος, ο κ. Ζούλας, έβαλε τέλος και στα σενάρια αύξησης του ανταποδοτικού τέλους και αποχώρησης της ΕΡΤ από τη διαφήμιση. Από την πλευρά της η διευθύνουσα της ΕΡΤ, η κ. Κατσανιώτη, μίλησε για τους στρατηγικούς άξονες της δημόσιας τηλεόρασης και ραδιοφωνίας. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ωστόσο στην πλατφόρμα του ERTFLIX.

Οι τέσσερις στρατηγικοί άξονες της ΕΡΤ για τη νέα εποχή

Τέσσερις είναι οι στρατηγικοί άξονες που ανέπτυξε η διευθύνουσα σύμβουλος Κατερίνα Καστανιώτη. Αυτοί αποτυπώνονται στις υπηρεσίες προς όλους, στη διαμόρφωση διαφοροποίησης σε περιεχόμενο και διανομή, στην τεχνολογική αναβάθμιση και στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών προς το κοινό. Παράλληλα, μίλησε για την ενεργειακή αναβάθμιση των υποδομών. Τέλος, αναφέρθηκε στα μεγάλα ραντεβού της ΕΡΤ που είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες, Εurovision, Euro 2024. Τέλος, μίλησε για την ΕΡΤ και τις επιτυχίες που καταγράφει, επισημαίνοντας ότι περισσότεροι από 500.000 θεατές σε ημερήσια βάση παρακολουθούν το πρόγραμμα του ERTFLIX.

«Η ΕΡΤ δεν σκοπεύει να ζητήσει την αύξηση ανταποδοτικού τέλους γιατί τα 3 ευρώ που δίνει κάθε σπίτι για τη λειτουργία της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης είναι το χαμηλότερο ποσό σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. Ως εκ τούτου, η ΕΡΤ δεν θα φύγει από τη διαφήμιση, ασχέτως αν πολύ συνειδητά έχουμε επιλέξει κάποιες συγκεκριμένες τηλεοπτικές ζώνες και συγκεκριμένα αυτές που δείχνουν ξένη και ελληνική ταινία, να μεταδίδονται χωρίς καμία απολύτως ενοχλητική διακοπή για τους πολίτες», σημείωσε ο κ. Ζούλας.

«Βρισκόμαστε σε ένα κτίριο το οποίο μετρά κάποιες δεκαετίες. Είναι πάρα πολύ σημαντική και το βλέπουμε ήδη σε αυτό εδώ το στούντιο. Η αναβάθμιση των δικών μας, των στούντιο και των κτιρίων μας. Να προχωρήσουμε στην ενεργειακή του αναβάθμιση με μελέτες στις οποίες θα κάνουμε προκειμένου να το φέρουμε στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις του περιβάλλοντος» υπογράμμισε η κ. Καστανιώτη.

www.ertnews.gr

Διαβάστηκε 16 φορές

Σχετικα Με Εμας

Coupaki.gr

Οδηγός Πόλης

info(@)coupaki.gr

Connect With Us