ITIL Foundation 2011 Edition
Δ.Τ.
- Τίτλος:
- ITIL Foundation 2011 Edition
- Πότε:
- Δευ, 1. Οκτώβριος 2018, 17:00 h - Πεμ, 4. Οκτώβριος 2018, 22:00 h
- Κατηγορία:
- Μεταπτυχιακά & Σεμινάρια
- Hits:
- 1173
Περιγραφή
-
- Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: 01/10/2018 17:00
- Διεύθυνση Διεξαγωγής: Αλεξάνδρου Παπαναστασίου 66, Θεσσαλονίκη 546 42, Ελλάδα
- Διοργανωτής: Infolab Enterprise Training
- Περισσότερες Πληροφορίες: Πατήστε εδώ
- Σε ποιούς απευθύνεται;
-
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Specialists in IT coordination, IT Consultants, IT Managers and team members, Project Leaders, General Managers, IT Salespeople καθώς και σε όσους θέλουν να αποκτήσουν την πιστοποίηση ITIL Foundation 2011 Edition και επιθυμούν να προετοιμαστούν για την εξέταση. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με IT υπηρεσίες και ορολογία.
Ποιος είναι ο στόχος του σεμιναρίου;
Στόχος του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει στους συμμετέχοντες τις βασικές αρχές του IT Service Management όπως αυτές περιγράφονται στην έκδοση 2011 της IT Infrastructure Library (ITIL). Οι εκπαιδευόμενοι με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης μπορούν να πιστοποιηθούν συμμετέχοντας στις εξετάσεις ITIL που υλοποιούνται στο επίσημο εξεταστικό κέντρο της INFOLAB.
Κωδικός σεμιναρίου
9401
Διάρκεια
24 ώρες
Προϋποθέσεις συμμετοχής στο σεμινάριο
Participants should be familiar with IT services and terminology.
Εκπαιδευτικό υλικό
Παρέχεται στους συμμετέχοντες, για 3 μήνες, εφαρμογή λογισμικού, με quiz για την εμπέδωση του υλικού.
Για πληροφορίες και εγγραφές επικοινωνείστε με τον Βαγγελινό Ηρακλή στο 2310914191 ή με e-mail στο ivangelinos@infolab.gr
Θεματικές ενότητες
Introduction
- History of ITIL
- ITIL Qualification scheme
Service Management as a practice
- Service
- Service Management
- Processes
- Roles
- Organisation
The Service Lifecycle
- The Structure, Scope, Components and Interfaces of the ITIL Library
- ITIL Service Life cycle
Service Strategy
- Service Models
- Service Portfolio Management
- Demand Management
- Financial Management
- Return on Investment
Service Design
- Service Catalogue Management
- Service Level Management
- Capacity Management
- Availability Management
- IT Service Continuity Management
- Information Security Management
- Supplier Management
Service Transition
- Change Management
- Service Asset and Configuration Management (SACM)
- Release and Deployment Management
- Service Knowledge Management
Service Operation
- Incident Management
- Event Management
- Request Fulfilment
- Problem Management
- Access Management
Continual Service Improvement
- The Continual Service Improvement Model
- IT Governance across the Service Lifecycle
Technology and Architecture
- Generic requirements for an integrated set of Service Management Technology
- Understand how Service Automation assists with integrating Service Management processes
Related Standards and Frameworks
- ISO/IEC 20000
- ISO 27000
- ISO 9000
- ISO 19770
- ISO 15504
- SixSigma
- COBIT
- CMMI